Translate

czwartek, 4 października 2012

4. 10. 2012r.

Przepraszam, że założenie bloga przeciągnęło się troszeczkę od mojego powrotu z Krakowa. Może też po części wina jest po tej stronie, że przyzwyczaiłam się do photobloga, prowadzę go w końcu od 2008r. Niestety, raz jedyny mnie zawiódł, gdy nie mogłam dodać fotorelacji. Mam nadzieję, że to tutaj będę mogła nadrobić. :) Swoją drogą? Nie wiecie, czy można notki z photobloga przenieś na bloggera? Zupełnie się na tym nie znam, serio. Dużo blogów się już naoglądałam, jest kilka, które obserwuję i niecierpliwie czekam na kolejną notkę, ale nigdy nie robiłam tego zza kulis. Mam nadzieję, że sobie poradzę! :)

A tym czasem zacznę od obiecanej jakiś czas temu fotorelacji!

 Przygotowania.. :) I uśmiechnięty Łosiek!
 Barteczek!
 Od lewej góra: Siwy, Łoś, Gajowy, Daniel, Kopyto,
niżej Szaman, Barteczek i Tomeczek.
 Krystian! <3

 Taktyka.
 I bagna nas nie ominęły. :)

Hm.. Zdjęcia zostały wykonane 30 sierpnia 2012r. 

Proszę o wyrozumiałość, to mój pierwszy post, nawet nie wiem, jak stworzyć nagłówek i wg.. HELP. Przeraża mnie to! :) 

I jeszcze spróbuję dodać muzykę, która opisuje aktualny mój nastrój..


O, udało się. 
Pozdrawiam V.\


www.wywiader.pl/daruchziooom < - pytania. 

I jakby ktoś potrafiłzrobić jakiś wyjściowy nagłówek,
to byłabym wdzięczna. Przerosło mnie to troszkę :P

1 komentarz: