Translate

środa, 17 października 2012

17.10.2012r.

Siemaneczko, dawno nie pisałam, ale że akurat jutro nie idę do szkoły to się zebrałam i mam troszkę czasu. :) Niestety post dzisiaj będzie dosyć krótki, ale za to pojawi się pewna zmiana na blogu (jeżeli tylko uda mi się ją ogarnąć). Zamierzam Wam pokazać zdjęcia z mojej pierwszej full profeszjonal sesji :P Oczywiście żartuję. Była to sesja, na którą przyszłam zupełnie nieogarnięta :P Byłam sama z obcym facetem w opuszczonym, a raczej zamkniętym salonie meblowym :) Stresowałam się jak nigdy :P Ale na szczęście pan Bogdan okazał się fantastycznym, miłym, a przede wszystkim baaaaardzo mądrym człowiekiem. W trakcie zdjęć podarował mi kilka cennych rad na całe życie. ^^

A oto efekty jego ciężkiej pracy:
 Stąd pochodzi mój nowy nagł... ups! wygadałam się! :) 
popatrzcie do góry, a ja serdecznie dziękuję nieznajomemu za tą bezinteresowną pomoc :)
Ulubione zdjęcie Krystiana <3.

 Ruda Grażynka :)

Zamknięta w kwadracie..

Umówmy się, że ten post jest zapowiedzią ogromnego posta z fotorelacją z... Najbliższego weekendu, ale na razie nie mogę zdradzić, gdzie i co będę robiła :P.
 

music today

coś popsuło się z wywiaderem, ale zapraszam!

Buziaczki, musicie być cierpliwi do przyszłego tygodnia! :)

5 komentarzy: